Søk om plass!

Sommarfugl

Sommarfuglgruppa er dei eldste barna i barnehagen. Barna på Sommarfuglgruppa var Tissemaur i fjor og har gledd seg stort til å starte på det nye året som Sommarfuglar. Grupperommet deira er oppe på hemsen, medan dei og har eit grupperom nede ved kantina i fyrste etasje. I år består gruppa av 17 barn – 10 gutar og 7 jenter. 13 av desse barna skal byrja på skulen hausten 2025.

Sommarfuglane er ein nysgjerrig og eventyrlysten gjeng som elskar å utforske verda rundt seg. Barna er glade for å koma til barnehagen, og dei set stor pris på å leika med venene sine. Me har stort fokus på fellesskapet i gruppa vår, der alle får kjenne på samhald og at dei har ein viktig plass i gruppa. Gjennom året vil barna ikkje berre knyte sterkare band med kvarandre, men også lære viktige ferdigheiter som vil gjere dei klare til skulestart. Sjølvstendigheit, evna til å halde fokus, ta imot og utføre beskjedar, og det å kle seg etter været er blant dei ferdigheitene som vil bli vektlagt i kvardagen.

Mangfald og gjensidig respekt er noko som står sentralt i alt me gjer. Som det står i Rammeplanen for barnehagen:

«Barnehagen skal fremje respekt for menneskeverdet ved å synleggjere, verdsetje og fremje mangfald og gjensidig respekt. Barna skal få oppleve at det finst mange måtar å tenkje, handle og leve på. Samtidig skal barnehagen gi felles erfaringar og synleggjere verdien av fellesskap. Barnehagen skal bidra til at alle barn føler at dei blir sett og anerkjende for den dei er, og synleggjere den enkelte sin plass og verdi i fellesskapet» (Rammeplan for barnehage 01.01.2017 side 9).

Ein viktig del av kvardagen vår er dei mange turane me tek saman. Denne gjengen likar seg veldig godt på tur, og me likar å utforske nye områder saman. På turane våre likar me å klatre, balansere, og bruke kroppen aktivt i leik. Rolleleik i naturen er ein stor favoritt hos barna. Me er så heldige som har skogen rett utfor barnehagen vår, og her likar barna seg særs godt. Skogen gir oss uendelege moglegheiter for spanande aktivitetar og opplevingar. I tillegg er det stor glede i å plukke bær når sesongen er inne, og ikkje minst i å utforske skogens mange skjulte skattar.

Me har òg vår eigen barnehagebuss som me brukar to gonger i veka til å besøke nye stadar på Stord-øya, og me liker godt å ta turen opp til Stord fjellet.

Ute i barnehagen kosar me oss med klatring, sykling, å lage butikk, leik i sandkassa, og leik med vatn.

I nærleiken av barnehagen har me ein flott leirplass inne i skogen. Her kan barna utfordre grovmotorikken ved å gå og springe i ulendt terreng, klatre i trer og på "fjellknaust", og hoppe og rulle. Me samlar oss ofte på benkane for å høyre eventyr og synge saman – noko barna set stor pris på. Om været tillèt det, fyrer me opp bål og lagar litt mat saman.

Inne i barnehagen er det mykje spanande rolleleik i kjøkkenet og dukkekroken, leik med lego, bilar, teikning, plastelina, spel og puslespel. Gjennom året skal me også lære oss nye songar, rim og reglar, og lese mange kjekke bøker. Me har mange innhaldsrike og nokre alvorlege tema som me skal ta for oss i løpet av året. No i haust skal me først arbeide med FORUT-prosjektet, noko me alle gledar oss til.

Dei vaksne på Sommarfuglgruppa er Christine, Anne Bente og Jill.

Kva er goy

Sommarfuglane liker ekstra godt:

*gå på tur

*Klatra