Lunsjmeny

I Ås barnehage har me eigen kokk som førebur god og næringsrik mat til oss i kvardagen. Kokken er ikkje ein del av grunnbemanninga, men kjem på toppen av både pedagognorm og bemanningsnorm. Me ser at arbeidet på kjøkkenet tar mykje tid, og dette er tid me ønskjer at personalet skal bruke saman med barna.

Barnehagen har eige drivhus, veksthuset og ein eigen grønsakshage. Her håpar me at det kjem mykje godt etterkvart som me plantar. Det er planta både bær og frukt på utsida, og inne har me gode høve til å plante grønsake. I dette arbeidet deltek barna:

«Gjennom arbeid med kropp, rørsle mat og helse skal barnehagen bidra til at barna får innsikt i kvar maten kjem frå, matproduksjon og vegen frå mat til måltid». (Rammeplanen for barnehagen side 50.)

Barna får fire varmemåltider i løpet av veka, og middag serverar me kvar onsdag. Varmmåltida våre er suppe, graut og den svært så populære retten vår osteskjeva.

Middagsmenyen vår er rullerande og strekkjer seg over 2 månader.

Bursdagar markerar me på gruppa til barnet med flagg, song og smoothie.

Lunsj ved leirplasse vår i skogen.                      Smoothie når nokon har bursdag!             Me dyrkar i eige veksthus!

Menyplanen for perioden er:

# Lapskaus med sesongengs grønsaker -servert med nybakt brød.

# Panert fisk -servert med båtpoteter og salat.

# Kyllinggryta i kokos og karri- Servert med ris, brokkoli og minimais.

# Fiskegrateng -servert med salat og rømmedressing.

# Kyllingtortilla- servert med langtidsteikt kyllinglår diverse grønsaker og salsadressing.

# Fiskebollar i kvitgrlnsakssaus- servert med kokte potet og grønsaker.

# Pastagryte med kylling- servert med lys urtesaus med ost..

# Fiskekaker- servert med båtpoteter og salat. .

Sukkererter frå eigen hage.                 Tomater frå eigen hage.                              Lapskaus.

Suppene barna får servert er:

# Gulrotsuppe.

# Søtpotetsuppe.

# Blomkålsuppe.

# Tomatsuppe.

# Brokkoli - og blomkålsuppe.

# Potet - og purreløksuppe.